Analiza SEO Gratuita

Analiza SEO GratuităAnaliza SEO Gratuită – Info SEO, vă oferă posibilitatea de a analiza orice model de website pentru optimizare SEO on-page şi off-page.

Dacă aţi aplicat servicii de optimizare SEO, website-ului Dvs. şi nu sunteţi sigur de poziţia în rezultatele organice sau nu ocupaţi un loc fruntaş în motoarele de căutare, puteţi vedea unde există probleme şi cum se pot rezolva cu ajutorul articolelor noastre.

Analiza SEO gratuită, durează doar câteva secunde, după care veţi avea rezultatele conţinutului, optimizarea tag-urilor, link-uri interne şi externe, PageSpeed Insights, performanta sau erori de tip CSS, XHTML sau HTML5. Pentru crearea unui test SEO gratuit, nu trebuie să aveţi un cont pe website-ul nostru.

NE AJUTĂ ANALIZA SEO GRATUITĂ?

În mod sigur DA! În Internet, există foarte multe website-uri care oferă aceste servicii, unele sunt gratuite iar la altele trebuie să plăteşti o taxă lunară. Aceste website-uri de analiza SEO, sunt utilizate de persoane care au sau nu au cunoştinţe avansate SEO.

Este foarte important să depistezi într-un timp foarte scurt eventualele probleme de configurare ale unui website. În general, persoanele care dezvoltă pagini Web, nu se ocupa şi de partea de SEO on-page, cu toate că, acest serviciu este obligatoriu.

Să presupunem că am contactat o firmă de web design şi am comandat un website pentru compania mea. Dacă nu am cunoştinţele de bază pentru optimizarea unui website, compania sau persoana care a dezvoltat site-ul, ar trebui să mă îndrume către o altă companie sau persoana care poate aplica aceste servicii de optimizare.

Predarea unui website fără aplicarea unui serviciu de optimizare SEO, on-page, este ca şi cum aş cumpăra o maşină fără roţi!

Ce ar trebui să cerem la finalizarea unui website

Un serviciu de optimizare SEO, poate fi aplicat doar la nivel standard, adică aplicarea serviciilor de bază care ne ajută să fim vizibili în mediul online. Iată câteva din cerinţele de bază pentru publicarea unui website în Internet:

  1. Titluri relevante – un titlu pentru fiecare pagină, care să prezinte serviciul său produsul respectiv. Indicat este să nu depăşiţi 55 de caractere, incluzând spaţiile.
  2. Descrieri – descrierea produsului său a serviciului oferit. Este bine să nu folosim mai mult de 155, de caractere – oricum, motorul de căutare Google, va afişa (…), dacă descrierea este prea lungă.
  3. Cuvinte cheie (keywords) – motorul de căutare Google, nu mai ia în considerare cuvintele cheie însă, este bine să le folosim pentru alte motoare de căutare.
  4. Tag-uri – trebuie să avem expresia cheie principală cu H1 şi H2
  5. Imagini – imaginile trebuie să aibă numele titlului şi descrierea ALT, să conţină acelaşi titlu.
  6. Fişiere CSS şi JavaScript – nu ar trebui să avem mai mult de 2-3 fişiere CSS şi JS. În cazul în care tema folosită încarca mai mult de 2-3 CSS-uri sau fişiere JS, va trebui să le combinăm şi să le compresam
  7. Google, structured dată – datele structurate ajuta motoarele de căutare să înţeleagă mai bine serviciul său produsul oferit. Google, a introdus în algoritm, structured dată şi au creat un tool gratuit, cu care putem testa orice pagină – Testaţi cu Google Structured Dată Testin Tool.
  8. Dublin Core – un set de elemente care constituie o referinţă în descriere, redă un anumit aspect, o faţetă a documentului, paginii, articolului.

 

[button size=”large” color=”blue” url=”https://www.infoseo.ro/teste-seo/” ]ANALIZA SEO GRATUITĂ – TESTAŢI ŞI ANALIZAŢI SITE-UL DVS.[/button]

Leave a Comment