Creare site

Creare Site

Creare site – După crearea unui website pentru compania Dvs. puteţi spune că este foarte uşor să fie recunoscut în Internet brand-ul lansat însă, nu este atât de uşor dacă pentru serviciile sau produsele oferite există concurenţă destul de mare şi în general există pe majoritatea domeniilor de activitate. Companiile care nu sunt axate pe prezenţa online, nu se gândesc că işi pot construi un brand mult mai uşor cu un website în care să se facă investiţii minimale pentru început.

Un website creat şi gestionat corect poate fi un atu puternic pentru orice afacere dezvoltată în mediul online. Prin intermediul unui website, compania Dvs. poate avea o cifră de afaceri mult mai mare şi brand-ul dvs. va fi recunoscut în Internet. Nu trebuie decât să vă asiguraţi că website-ul companiei dvs., îndeplineste condiţiile motoarelor de căutare şi mă refer în special la motorul de căutare Google.

În cazul în care aţi investit într-un website şi acesta nu generează trafic organic, a venit timpul să vedeţi de unde vin problemele şi cum se pot remedia. În serviciul de „creare site„, agenţia noastră vă oferă statistici clare în ce priveşte creşterea în rezultatele organice. Aceste statistici se pot studia din panoul de administrare sau puteţi folosi Google Analytics.

ANALIZĂ – PUBLICUL ŢINTĂ

Analiza WebsiteEste foarte greu să fii vizibil în mediul online, fără o investiţie făcută în servicii de optimizare SEO şi promovare, care au ca scop principal influenţarea motoarelor de căutare prin adăugarea de conţinut proaspăt şi optimizarea site-ului în aşa fel încât să scoata în evidenţă expresiile sau cuvintele cheie importante.

În aceste servicii sunt folosite strategii de marketing digital speciale care pot include şi anunţuri Google AdWords, Facebook, etc. Atragerea publicului ţintă este un serviciu profesional de promovare online, care nu se face oricum.

ESTE SITE-UL DVS. OPTIMIZAT PENTRU MOTOARELE DE CĂUTARE?

Majoritatea persoanelor sau companiilor care se ocupa de Web Design, nu includ şi serviciul de optimizare on-page în proiect, care este vital pentru orice model de website. Detalii despre aceste servicii găsiţi la secţiunea „optimizare SEO”.

Un alt punct important la prezenta online, este optimizarea pentru dispozitivele mobile. În ultimul timp, utilizatorii de Internet folosesc mai mult tablete şi telefoane mobile, din diverse motive şi ar trebui să ştiti dacă website-ul dvs. poate oferi o navigare corectă cand este interogat în browser de pe un dispozitiv mobil.

CUM AFLU DACĂ UN WEBSITE ESTE OPTIMIZAT CORECT?

Optimizarea unui WebsiteÎn Internet, există website-uri de specialitate care pot da detalii despre optimizarea SEO a unui website. Aceste website-uri, sunt în general gratuite sau necesită înregistrare pentru activarea unor servicii speciale.

Dezvoltatorii acestor website-uri sunt în general specialişti în domeniul SEO (Search Engine Optimization), care ştiu exact ce condiţii ar trebui să îndeplinească un website, dar în general testele se fac pentru optimizarea on-page, serviciu care nu ar trebui să lipsească de la nici un website.

WEBSITE-URI PENTRU TESTE SEO ONLINE

Voi enumera mai jos câteva pagini Web, cu care puteţi testa site-ul Dvs. Nu ezitati să ne contactaţi pentru orice nelămuriri legate de optimiyare SEO on-page, promovare sau servicii de web design.

  • Google PageSpeed Insights – testează partea tehnică a unui website, inclusiv compatibiliatea cu dispozitivele mobile. În mod normal, ar trebui să aveti procentul de optimizare pe culoare verde. Dacă procentul de optimizare este foarte mic, atunci cu siguranţă aveţi o problemă.
  • Site Checkup – procent pentru optimizare şi statistici SEO
  • WooRank – acest website oferă statistici despre optimizarea on-page, trafic, PageRank, etc. Un website fără vechime va avea un procent slăbuţ pentru că se pune accent pe trafic, PageRank, reţele sociale, vechime, etc.

ARTICOLE RECOMANDATE

Optimizare SEO, pentru Mobile

  • Optimizare SEO, pentru Mobile – cu aproximativ un an in urma, Google a lansat noua unealta de testare a vitezei de incarcare in browser, a paginilor Web. Noua unealta (mai friendly), a fost creata pe principiul PageSpeed Insights, care ne ajuta si la ora actuala sa gasim punctele slabe din website-ul nostru. Mai nou, Google, […]

Descrierea ALT, la imagini

  • Descrierea ALT, la imagini – adaugarea unei imagini la o pagina, produs, sau serviciu prezentat, este obligatorie pentru orice model de website. Toate imaginile prezentate in website, trebuie sa contina obligatoriu o descriere alt. Tag-ul Alternative Text, arata motoarelor de cautare despre ce este vorba in imaginea respectiva si ne ajuta la promovarea paginii respective. […]

Raport Text/HTML

  • Ce este un raport Text/HTML? Orice model de website are o anumita cantitate de cod sursa (backend) si o anumita cantitate de text obisnuit in paginile care sunt vizibile vizitatorului (front-end). Raportul TEXT/HTML, se refera la cantitatea de text pe o anumita pagina web fata de codul HTML, de pe aceasi pagina. Rezolvarea acestor probleme […]

Ce este un sitemap, XML si HTML

  • Ce este un sitemap, XML si HTML – orice model de website SEO, ar trebui sa aiba in structura doua modele de sitemap, unul HTML, care sa poata fi studiat de catre vizitatori si un sitemap.xml, care este creat special pentru motoarele de cautare. Un sitemap, etse o harta a site-ului, in care se gasesc […]

Meta Tag-uri Facebook

  • Meta Tag-uri Facebook – Pana nu demult, meta tag-urile, au fost considerate foarte importante pentru un site web. Meta tag-urile ajuta paginile web sa urce in rezultatele organice ale motoarelor de cautare (daca acestea sunt folosite corect). La ora actuala, importanta meta tag-urilor a mai scazut si motivele sunt multiple insa, trebuiesc folosite. Din punctul […]

Articol publicat in data de:

Scrieti in comentariu pe Info SEO?

Trebuie să fiți logat pentru a posta un comentariu.