Optimizare SEO, pentru Mobile

Optimizare SEO, pentru Mobile

Optimizare SEO, pentru Mobile – cu aproximativ un an in urma, Google a lansat noua unealta de testare a vitezei de incarcare in browser, a paginilor Web. Noua unealta (mai friendly), a fost creata pe principiul PageSpeed Insights, care ne ajuta si la ora actuala sa gasim punctele slabe din website-ul nostru. Mai nou, Google, depune toate eforturile pentru ca detinatorii de website-uri, sa optimizeze paginile Web, pentru dispozitivele mobile.

Optimizare SEO, pentru MobileUnealta PageSpeed Insights, ne ofera doar cateva date despre viteza de incarcare pe dispozitivele mobile, pe cand noul tool de testare ne ajuta mai mult. Este foarte clar ca daca un anumit website, se incarca greu pe dispozitivele mobile, vizitatorii vor renunta sa astepte incarcarea website-ului in browser si cu siguranta vor merge pe un website mai performant.

Cum se testeaza procentul de optimizare SEO, pentru Mobile?

Testul se face cu o conexiune standard 3G, pentru ca peste 70%, din conexiunile la Internet, folosesc 3G. Dupa interogarea website-ului, se testeaza continutul HTML/CSS, apoi fisierele JavaScript si compresia. Timpul de incarcare in browser, se afiseaza in secunde – ideal ar fi sa avem 2-4 secunde. Daca procentul de optimizare este slab, Google ne va arata cat la suta din trafic putem pierde si ne da indicatii despre cum putem rezolva eventualele probleme.

Testati aici procentul de optimizare SEO, pentru mobile: https://testmysite.withgoogle.com/intl/en-gb

ARTICOLE RECOMANDATE

Optimizare SEO, pentru Mobile

  • Optimizare SEO, pentru Mobile – cu aproximativ un an in urma, Google a lansat noua unealta de testare a vitezei de incarcare in browser, a paginilor Web. Noua unealta (mai friendly), a fost creata pe principiul PageSpeed Insights, care ne ajuta si la ora actuala sa gasim punctele slabe din website-ul nostru. Mai nou, Google, […]

Descrierea ALT, la imagini

  • Descrierea ALT, la imagini – adaugarea unei imagini la o pagina, produs, sau serviciu prezentat, este obligatorie pentru orice model de website. Toate imaginile prezentate in website, trebuie sa contina obligatoriu o descriere alt. Tag-ul Alternative Text, arata motoarelor de cautare despre ce este vorba in imaginea respectiva si ne ajuta la promovarea paginii respective. […]

Raport Text/HTML

  • Ce este un raport Text/HTML? Orice model de website are o anumita cantitate de cod sursa (backend) si o anumita cantitate de text obisnuit in paginile care sunt vizibile vizitatorului (front-end). Raportul TEXT/HTML, se refera la cantitatea de text pe o anumita pagina web fata de codul HTML, de pe aceasi pagina. Rezolvarea acestor probleme […]

Ce este un sitemap, XML si HTML

  • Ce este un sitemap, XML si HTML – orice model de website SEO, ar trebui sa aiba in structura doua modele de sitemap, unul HTML, care sa poata fi studiat de catre vizitatori si un sitemap.xml, care este creat special pentru motoarele de cautare. Un sitemap, etse o harta a site-ului, in care se gasesc […]

Meta Tag-uri Facebook

  • Meta Tag-uri Facebook – Pana nu demult, meta tag-urile, au fost considerate foarte importante pentru un site web. Meta tag-urile ajuta paginile web sa urce in rezultatele organice ale motoarelor de cautare (daca acestea sunt folosite corect). La ora actuala, importanta meta tag-urilor a mai scazut si motivele sunt multiple insa, trebuiesc folosite. Din punctul […]

Articol publicat in data de:

Scrieti in comentariu pe Info SEO?

Trebuie să fiți logat pentru a posta un comentariu.