Algoritmul Google Fred, continut de calitate

Algoritmul Google Fred, continut de calitate

Algoritmul Google Fred, continut de calitate – pe 7-8 Martie, anul acesta, au avut loc modificari majore in rezultatele organice Google. Paginile Twitter, Facebook si alte retele sociale, au fost pline de discutii legate de Google Fred. Se pare ca Google, a trecut de la animalute la personaje din desenele animate si cine stie cu ce noutati va mai veni. Algoritmul Google Fred, este axat strict pe continutul de calitate insa, este foarte greu ca Google, sa faca diferenta dintre un continut de calitate si unul fara. Cu siguranta modul de testare SEO, este altul si noi credem ca Google, a amendat site-urile cu continut duplicat.

Majoritatea companiilor mari care activeaza in mediul online si vand diverse produse sau servicii, cand adauga ceva nou pe website, vin cu tone de backlink-uri catre articolul sau produsul respectiv, motiv pentru care Google, vede informatia respectiva ca fiind importanta si o trimite tocmai in top! Confirmarea discutiilor despre algoritmul Google Fred, a venit abia ieri – da, a fost implementat Google Fred si ar trebui sa ne asteptam la „dance” si pe rezultatele Google Romania.

O evaluare a continutului de valoare nu se poate face decat de o persoana specializata in domeniul respectiv. Daca intr-un anumit articol discutam despre servicii SEO, cel care da o nota la ce am scris, trebuie sa fie in domeniu, altfel, ramane loc de interpretare si nota poate fi contestata insa, la Google, cu cine sa te bati? Discutiile pe aceasta tema sunt impartite si nu avem decat sa venim cu solutii in urma unei eventuale penalizari. Eu personal, sunt de parere ca majoritatea magazinelor online care vand un anumit produs, vor avea de suferit pentru ca descrierea unui produs este aproape identica peste tot.

Algoritmul Google Fred, va afecta cu siguranta si website-urile din Romania (daca nu sunt afectate deja), insa se vor gasi solutii de recuperare. Important este sa nu avem continut copiat 1 la 1 si imaginile adaugate la produsul respectiv sa nu existe si pe alte zeci de site-uri. Daca aveti probleme cu algoritmul Google Fred, nu ezitati sa ne contactati pentru o evaluare a site-ului sau a paginilor afectate.

ARTICOLE RECOMANDATE

Optimizare SEO, pentru Mobile

  • Optimizare SEO, pentru Mobile – cu aproximativ un an in urma, Google a lansat noua unealta de testare a vitezei de incarcare in browser, a paginilor Web. Noua unealta (mai friendly), a fost creata pe principiul PageSpeed Insights, care ne ajuta si la ora actuala sa gasim punctele slabe din website-ul nostru. Mai nou, Google, […]

Descrierea ALT, la imagini

  • Descrierea ALT, la imagini – adaugarea unei imagini la o pagina, produs, sau serviciu prezentat, este obligatorie pentru orice model de website. Toate imaginile prezentate in website, trebuie sa contina obligatoriu o descriere alt. Tag-ul Alternative Text, arata motoarelor de cautare despre ce este vorba in imaginea respectiva si ne ajuta la promovarea paginii respective. […]

Raport Text/HTML

  • Ce este un raport Text/HTML? Orice model de website are o anumita cantitate de cod sursa (backend) si o anumita cantitate de text obisnuit in paginile care sunt vizibile vizitatorului (front-end). Raportul TEXT/HTML, se refera la cantitatea de text pe o anumita pagina web fata de codul HTML, de pe aceasi pagina. Rezolvarea acestor probleme […]

Ce este un sitemap, XML si HTML

  • Ce este un sitemap, XML si HTML – orice model de website SEO, ar trebui sa aiba in structura doua modele de sitemap, unul HTML, care sa poata fi studiat de catre vizitatori si un sitemap.xml, care este creat special pentru motoarele de cautare. Un sitemap, etse o harta a site-ului, in care se gasesc […]

Meta Tag-uri Facebook

  • Meta Tag-uri Facebook – Pana nu demult, meta tag-urile, au fost considerate foarte importante pentru un site web. Meta tag-urile ajuta paginile web sa urce in rezultatele organice ale motoarelor de cautare (daca acestea sunt folosite corect). La ora actuala, importanta meta tag-urilor a mai scazut si motivele sunt multiple insa, trebuiesc folosite. Din punctul […]

Scrieti in comentariu pe Info SEO?

Trebuie să fiți logat pentru a posta un comentariu.