Autoritate Domeniu (Domain Authority)

Autoritate Domeniu (Domain Authority)

Autoritate Domeniu (Domain Authority) – am fost intrebat de cateva ori ce inseamna autoritatea unui domeniu si am decis sa creez acest articol care poate fi de ajutor pentru vizitatorii website-ului nostru de prezentare servicii SEO. Domain Authority (DA), este un indicator care se poate calcula pe website-ul MOZ. Autoritatea unui nume de domeniu se calculeaza in functie de aproximativ 40-50 de factori. Una dintre cele mai importante analize este cea legata de backlink-uri, factorul cel mai important pentru o pozitionare cat mai buna in rezultatele organice.

Dupa testarea autoritatii numelui de domeniu, valoarea returnata ne arata cu aproximatie ranking-ul in motoarele de cautare. Algoritmul de calcul creat de MOZ, este in concordanta cu algoritmii Google, practic MOZ, analizeaza si rezultatele date de Google. Cifra pentru autoritatea unui nume de domeniu se castiga in timp. Deci, sa nu va panicati daca aveti o cifra mica dupa un an de exemplu. Modulul de testare arata cam asa:

Autoritate nume Domeniu

Website-ul testat va avea o valoare pe o scara de la 1 la 100, in functie de rezultatele venite in urma testului MOZ. Un website cu autoritate medie, va avea o valoare intre 30 si 40. Daca valoarea depaseste 40, atunci putem discuta despre un website cu autoritate buna insa, este destul de greu sa atingi aceste valori. MOZ, ne ofera aceasta unealta la adresa: https://moz.com/researchtools/ose/, sau puteti cauta pe Google, expresia „Open Site Explorer Link Research & Backlink Checker”. Aveti aici un tool oferit de compania noastra pentru optimizare si analiza SEO.

Website-ul nostru, la data scrierii acestui articol are doar 30 de zile de la lansare, este un nume de domeniu nou si are:

  • Autoritate Domeniu: 1 / 100
  • Autoritate Pagina: 1 / 100

ARTICOLE RECOMANDATE

Optimizare SEO, pentru Mobile

  • Optimizare SEO, pentru Mobile – cu aproximativ un an in urma, Google a lansat noua unealta de testare a vitezei de incarcare in browser, a paginilor Web. Noua unealta (mai friendly), a fost creata pe principiul PageSpeed Insights, care ne ajuta si la ora actuala sa gasim punctele slabe din website-ul nostru. Mai nou, Google, […]

Descrierea ALT, la imagini

  • Descrierea ALT, la imagini – adaugarea unei imagini la o pagina, produs, sau serviciu prezentat, este obligatorie pentru orice model de website. Toate imaginile prezentate in website, trebuie sa contina obligatoriu o descriere alt. Tag-ul Alternative Text, arata motoarelor de cautare despre ce este vorba in imaginea respectiva si ne ajuta la promovarea paginii respective. […]

Raport Text/HTML

  • Ce este un raport Text/HTML? Orice model de website are o anumita cantitate de cod sursa (backend) si o anumita cantitate de text obisnuit in paginile care sunt vizibile vizitatorului (front-end). Raportul TEXT/HTML, se refera la cantitatea de text pe o anumita pagina web fata de codul HTML, de pe aceasi pagina. Rezolvarea acestor probleme […]

Ce este un sitemap, XML si HTML

  • Ce este un sitemap, XML si HTML – orice model de website SEO, ar trebui sa aiba in structura doua modele de sitemap, unul HTML, care sa poata fi studiat de catre vizitatori si un sitemap.xml, care este creat special pentru motoarele de cautare. Un sitemap, etse o harta a site-ului, in care se gasesc […]

Meta Tag-uri Facebook

  • Meta Tag-uri Facebook – Pana nu demult, meta tag-urile, au fost considerate foarte importante pentru un site web. Meta tag-urile ajuta paginile web sa urce in rezultatele organice ale motoarelor de cautare (daca acestea sunt folosite corect). La ora actuala, importanta meta tag-urilor a mai scazut si motivele sunt multiple insa, trebuiesc folosite. Din punctul […]

Scrieti in comentariu pe Info SEO?

Trebuie să fiți logat pentru a posta un comentariu.