Securitate Magento

Securitate Magento

Securitate Magento – am scris cateva articole despre platforma Magento si vulnerabilitatile acesteia, inclusiv posibilitatile de administrare si optimizare SEO on-page. Magento a inceput sa fie o platforma mai cunoscuta prin anul 2009, cu toate ca o versiune beta a fost lansata in 2007, prin luna August. Ca si istoric pentru Magento, in anul 2010, a fost dezvoltata prima versiune pentru dispozitivele mobile, iar prin luna Februarie 2011, se discuta in Internet ca eBay, a investit in aceasta platforma si detinea mai mult de 45%, din cota de proprietate a companiei. Putin mai tarziu, eBay, a cumparat Magento si a inceput sa investeasca in aceasta platforma cu scopul de a deveni cea mai buna platforma de eCommerce.

In anul 2016, una dintre cele mai importante companii de securitate a informațiilor „Trustwave”, a lansat un raport de securitate la nivel global, care dezvaluia tendintele criminalitatii informatice de top, incalcare a securitatii datelor si alte amenintari de securitate in mediul online. Raportul respectiv confirma doar ceea ce fusese suspectat si in special facea referire la platformele de comert electronic.

In mediul online, atacurile au avut o crestere foarte mare dupa anul 2015, care a crescut de la 18% la peste 40% si actualmente este mult mai mare. Website-urile de comert electronic sunt tinta hakerilor si vor fi si in continuare. La nivel de cod, atacurile cele mai mari au fost la bazele de date cu injectii SQL, urmate de incarcari pe server a unor fisiere care ajutau la compromiterea datelor.

Securitate Magento – Tinta atacurilor

Din declaratiile Trustwave, Magento a fost tinta atacurilor la nivel de comert electronic si la nivel global, din suma website-urilor compromise, Magento detinea o cota de 85%, datorita gaurilor de securitate din aceasta platforma si nivelului de cod slab.

Compania noastra va poate ajuta cu cele mai noi tehnici de securitate la nivel de website si server. Aici discutam despre securitate Magento, dar cu siguranta exista platforme si mai slabe in mediul online.

Criminalitatea cibernetica este o afacere foarte mare si atacatorii castiga foarte multi bani insa, in cele din urma sunt prinsi si dusi acolo unde trebuie. In unele colturi ale lumii si inclusiv in Romania, au existat hakeri care au trecut de la un nivel normal de viata sau chiar slab, la acumularea de venituri foarte mari insa ce folos daca isi petrec ani grei in inchisori. La nivel de mediu online, riscurile sunt foarte mari si sunt foarte putine cazuri care au scapat de raul facut.

securitatea website-urilorCompaniile mari investesc sute de mii de dolari in securitatea website-urilor dar cele mai multe isi asuma riscul si sunt vulnerabili la programele malware si tot felul de injectii SQL. Aproximativ 30%, din website-urile afectate nici nu stiu ce exista in codul sursa, pana cand nu au probleme mult mai grave. Investigatiile pentru prinderea faptuitorului pot dura luni de zile si prinderea lor poate dura la fel de mult.

Dezvoltatorii Magento, incearca sa „spele”, imaginea acestei platforme insa un lucru este sigur, Magento, nu este o platforma sigura la momentul actual si mai ales versiunile gratuite. Magento, foloseste preturi foarte mari pentru servicii, chiar te ia durerea de cap cand vezi preturi care depasesc 200.000 de Dolari, la platforma Enterprise. In Romania, sunt cateva magazine online, dezvoltate pe platforma Magento, dar in comparatie cu Marea Britanie si USA, nu inseamna aproape nimic.

ARTICOLE RECOMANDATE

Optimizare SEO, pentru Mobile

  • Optimizare SEO, pentru Mobile – cu aproximativ un an in urma, Google a lansat noua unealta de testare a vitezei de incarcare in browser, pentru paginilor Web. Aceasta unealta ne ajuta sa rezolvam problemele de optimizare SEO, din website. Noua unealta (mai friendly), a fost creata pe principiul PageSpeed Insights, care ne ajuta si la […]

Descrierea ALT, la imagini

  • Descrierea ALT, la imagini – adaugarea unei imagini la o pagina, produs, sau serviciu prezentat, este obligatorie pentru orice model de website. Toate imaginile prezentate in website, trebuie sa contina obligatoriu o descriere alt. Tag-ul Alternative Text, arata motoarelor de cautare despre ce este vorba in imaginea respectiva si ne ajuta la promovarea paginii respective. […]

Raport Text/HTML

  • Ce este un raport Text/HTML? Orice model de website are o anumita cantitate de cod sursa (backend) si o anumita cantitate de text obisnuit in paginile care sunt vizibile vizitatorului (front-end). Raportul TEXT/HTML, se refera la cantitatea de text pe o anumita pagina web fata de codul HTML, de pe aceasi pagina. Rezolvarea acestor probleme […]

Ce este un sitemap, XML si HTML

  • Ce este un sitemap, XML si HTML – orice model de website SEO, ar trebui sa aiba in structura doua modele de sitemap, unul HTML, care sa poata fi studiat de catre vizitatori si un sitemap.xml, care este creat special pentru motoarele de cautare. Un sitemap, etse o harta a site-ului, in care se gasesc […]

Meta Tag-uri Facebook

  • Meta Tag-uri Facebook – Pana nu demult, meta tag-urile, au fost considerate foarte importante pentru un site web. Meta tag-urile ajuta paginile web sa urce in rezultatele organice ale motoarelor de cautare (daca acestea sunt folosite corect). La ora actuala, importanta meta tag-urilor a mai scazut si motivele sunt multiple insa, trebuiesc folosite. Din punctul […]

Scrieti in comentariu pe Info SEO?

Trebuie să fiți logat pentru a posta un comentariu.