Structura de link-uri interna

Structura de link-uri interna

Structura de link-uri interna – paginile sau articolele din website care au link-uri cu trimitere catre alte pagini sau articole, sunt cele mai importante in website-ul nostru. Valoarea unei pagini poate creste chiar daca link-urile interne sunt Dofollow, adica nu contin atributul rel=”nofollow”. Structura de link-uri interna este foarte importanta pentru partea de SEO, dar Google, este foarte bun la recunoasterea acestor tipuri de link.

Structura de Link-uriPutem spune ca structura de link-uri interna este esentiala pentru orice model de website, dar nu cruciala pentru clasament! Este foarte bine ca atunci cand creem un articol, sa ducem link-uri din expresii catre alte articole sau pagini care au legatura cu expresia respectiva.

Structura de link-uri, face parte din serviciul de optimizare SEO on-page, nu trebuie sa facem abuz dar nici nu trebuie sa existe continut in website fara ca acesta sa aiba macar 2-3 link-uri catre pagini secundare sau diverse articole.

Exemple de link-uri:

Exemplu de link, care nu are atributul rel=”nofollow”

<a href="https://infoseo.ro/seo/" title="Articole si documentatii SEO">Articole si Documentatii SEO</a>

Exemplu de link care contine atributul rel=”nofollow”

<a href="https://infoseo.ro/optimizare-seo/" title="Optimizare SEO" rel="nofollow">face parte din serviciul de optimizare SEO on-page</a>

Setarea valorii atributului „rel” al unui link la „nofollow”, va informa motorul de cautare Google ca anumite linkuri de pe site trebuie sa fie ignorate de crawlere. In acelasi timp putem folosi acest atribut daca nu dorim sa asociem reputatia unei pagin sau articol cu pagina spre care se face trimitere. Pentru ca un link sa fie ignorat de crawlere, va trebui sa adaugam valoarea rel=”nofollow” in interiorul etichetei ancora a linkului respectiv.

Daca cumva ati facut comentarii pe diverse bloguri, veti vedea ca link-urile catre profilul sau website-ul Dvs., sunt cu atribut „nofollow”. Exista si site-uri care nu adauga acest atribut, dar sunt foarte putine si greu de gasit.

ARTICOLE RECOMANDATE

Optimizare SEO, pentru Mobile

  • Optimizare SEO, pentru Mobile – cu aproximativ un an in urma, Google a lansat noua unealta de testare a vitezei de incarcare in browser, pentru paginilor Web. Aceasta unealta ne ajuta sa rezolvam problemele de optimizare SEO, din website. Noua unealta (mai friendly), a fost creata pe principiul PageSpeed Insights, care ne ajuta si la […]

Descrierea ALT, la imagini

  • Descrierea ALT, la imagini – adaugarea unei imagini la o pagina, produs, sau serviciu prezentat, este obligatorie pentru orice model de website. Toate imaginile prezentate in website, trebuie sa contina obligatoriu o descriere alt. Tag-ul Alternative Text, arata motoarelor de cautare despre ce este vorba in imaginea respectiva si ne ajuta la promovarea paginii respective. […]

Raport Text/HTML

  • Ce este un raport Text/HTML? Orice model de website are o anumita cantitate de cod sursa (backend) si o anumita cantitate de text obisnuit in paginile care sunt vizibile vizitatorului (front-end). Raportul TEXT/HTML, se refera la cantitatea de text pe o anumita pagina web fata de codul HTML, de pe aceasi pagina. Rezolvarea acestor probleme […]

Ce este un sitemap, XML si HTML

  • Ce este un sitemap, XML si HTML – orice model de website SEO, ar trebui sa aiba in structura doua modele de sitemap, unul HTML, care sa poata fi studiat de catre vizitatori si un sitemap.xml, care este creat special pentru motoarele de cautare. Un sitemap, etse o harta a site-ului, in care se gasesc […]

Meta Tag-uri Facebook

  • Meta Tag-uri Facebook – Pana nu demult, meta tag-urile, au fost considerate foarte importante pentru un site web. Meta tag-urile ajuta paginile web sa urce in rezultatele organice ale motoarelor de cautare (daca acestea sunt folosite corect). La ora actuala, importanta meta tag-urilor a mai scazut si motivele sunt multiple insa, trebuiesc folosite. Din punctul […]

Scrieti in comentariu pe Info SEO?

Trebuie să fiți logat pentru a posta un comentariu.