SEO (Search Engine Optimization), Servicii SEO

SEO (Search Engine Optimization), Servicii SEO

SEO, (Search Engine Optimization), Servicii SEO, sau optimizare pentru motoarele de cautare in vederea cresterii traficului organic. SEO, pare destul de simplu, alegem cuvintele cheie, un titlu relevant, o descriere si o imagine eventul si cam atat! Lucrurile nu stau chiar asa, SEO, nu este deloc simplu si nu se mai iau in considerare doar principiile de baza, este mult mai mult.

Da, putem spune ca principiile de baza in SEO, au ramas insa, in ultimii ani motoarele de cautare au devenit foarte inteligente si concurenta pe majoritatea domeniilor de activitate a crescut foarte mult. Motoarele de cautare cauta elementele de baza pentru o indexare normala, cum ar fi – titlul paginii, descrierea, imaginile, Tag-urile H1, H2, H3 (daca se poate), structura de link-uri interna si backlink-urile catre pagina respectiva.

Ce este SEO? Ce cuprinde aceasta sectiune de Servicii SEO?

SEO, cuprinde mult mai mult si ca sa intelegem mai bine, SEO este o sectiune din Marketing-ul Online, o sectiune care cuprinde doua servicii importante – optimizarea SEO on-page, care se refera la structura website-ului, partea tehnica si si optimizarea SEO off-page, care se refera la partea de promovare. Aceste doua servicii din sectiunea SEO, trebuiesc aplicate intr-un singur mod si anume:

  1. Optimizarea SEO on-page – acest serviciu se aplica dupa finalizarea serviciilor de Web Design. Optimizarea SEO on-page, incepe cu partea de continut si se finalizeaza cu optimizarea fisierelor CSS, a fisierelor JavaScript, a imaginilor si a datelor structurate, cum ar fi Metadatele Dublin Core si Google Structured Data, care ajuta motoarele de cautare sa indexeze continutul mult mai bine si mai repede.
  2. Optimizarea SEO off-page – partea de promovare a unei pagini, categorii de articole sau produse, promovarea unui produs sau serviciu, etc. In promovarea standard, serviciile de baza sunt acumularea de backlink-uri, publicarea materialului respectiv in retelele sociale gen Facebook, Google+, Twitter, Linkedin, etc. si discutii pe forumuri sau bloguri care au material din acelasi domeniu de activitate. Este foarte greu sa acumulezi backlink-uri, catre un anumit produs pentru ca un magazin online, de exemplu, are mii de produse si este practiv imposibil sa aplici servicii de backlink catre toate produsele.

Expresiile cheie importante trebuiesc incluse in continutul paginii de prezentare a unui serviciu, al produsului sau al articolului de prezentare in asa fel incat sa nu dea impresia de nenatural, textul trebuie sa fie natural si expresiile cheie trebuie sa aiba legatura cu ce prezentati in textul respectiv. Adaugarea numarului de expresii cheie sau a cuvintelor cheie importante intr-un anumit text, se numeste „densitate de cuvinte cheie sau expresii”. In mod normal, orice continut ar trebui sa inceapa cu expresia cheie importanta. In articolul respectiv, noi vom promova expresia „SEO” si dupa cum bine vedeti, aceasta expresie se gaseste la inceputul frazei.

Promovarea pentru Motoarele de CautareActualmente, un rol foarte important in promovarea pentru motoarele de cautare il au retelele sociale. Indiferent de domeniul Dvs., de activitate, continutul adaugat pe website, ar trebui publicat si in retelele sociale. Prezentarea unui serviciu sau a unui produs, trebuie sa interactioneze cu vizitatorul, continutul trebuie sa fie relevant ca vizitatorul sa ramana pe pagina respectiva cateva minute.

Daca textul de prezentare este foarte scurt, el nu are valoare pentru utilizator, adica nu are ce sa studieze si va parasi pagina in urmatoarele secunde, drept pentru care continutul respectiv nu va avea valoare de informatie relevanta si motoarele de cautare nu vor afisa informatia respectiva in partea de sus a rezultatelor organice.

Garantarea primelor rezultate in SEO

O companie care se ocupa de optimizare si promovare pentru motoarele de cautare, nu poate garanta primele locuri in rezultatele organice, este aproape imposibil pentru ca in ultimii ani, motoarele de cautare si in special Google, au eliminat in mare parte fortarile de promovare. Asta nu inseamna ca nu vom avea rezultate bune insa, in SEO, garantarea primelor locuri este un fel de minciuna pentru atragerea clientilor.

Primele locuri in rezultatele organice se pot ocupa in timp, cu un numar semnificativ de backlink-uri, cu un continut relevant si o desnsitate de cuvinte cheie naturala. Cu 7-10 ani in urma, imfluentarea motoarelor de cautare era foarte simpla. O companie care oferea servicii SEO si se baza pe putina experienta, putea garanta un loc de top in Google, acum este foarte greu dar nu imposibil.

FORMULAR SERVICII SEO

""
1
Numele Dvs.
Website
Previous
Next

ARTICOLE RECOMANDATE

Optimizare SEO, pentru Mobile

  • Optimizare SEO, pentru Mobile – cu aproximativ un an in urma, Google a lansat noua unealta de testare a vitezei de incarcare in browser, a paginilor Web. Noua unealta (mai friendly), a fost creata pe principiul PageSpeed Insights, care ne ajuta si la ora actuala sa gasim punctele slabe din website-ul nostru. Mai nou, Google, […]

Descrierea ALT, la imagini

  • Descrierea ALT, la imagini – adaugarea unei imagini la o pagina, produs, sau serviciu prezentat, este obligatorie pentru orice model de website. Toate imaginile prezentate in website, trebuie sa contina obligatoriu o descriere alt. Tag-ul Alternative Text, arata motoarelor de cautare despre ce este vorba in imaginea respectiva si ne ajuta la promovarea paginii respective. […]

Raport Text/HTML

  • Ce este un raport Text/HTML? Orice model de website are o anumita cantitate de cod sursa (backend) si o anumita cantitate de text obisnuit in paginile care sunt vizibile vizitatorului (front-end). Raportul TEXT/HTML, se refera la cantitatea de text pe o anumita pagina web fata de codul HTML, de pe aceasi pagina. Rezolvarea acestor probleme […]

Ce este un sitemap, XML si HTML

  • Ce este un sitemap, XML si HTML – orice model de website SEO, ar trebui sa aiba in structura doua modele de sitemap, unul HTML, care sa poata fi studiat de catre vizitatori si un sitemap.xml, care este creat special pentru motoarele de cautare. Un sitemap, etse o harta a site-ului, in care se gasesc […]

Meta Tag-uri Facebook

  • Meta Tag-uri Facebook – Pana nu demult, meta tag-urile, au fost considerate foarte importante pentru un site web. Meta tag-urile ajuta paginile web sa urce in rezultatele organice ale motoarelor de cautare (daca acestea sunt folosite corect). La ora actuala, importanta meta tag-urilor a mai scazut si motivele sunt multiple insa, trebuiesc folosite. Din punctul […]

Articol publicat in data de: